You are here:

دوره غیر‌همزمان روش تدریس زبان فارسی

250,000 تومان

Product code: N/A
Social share:

توضیحات

این دومین سری دوره است كه برگزار می‌شود. سرفصل‌های و محتوای آن شبیه دوره قبلی است كه در سال 1399 برگزار شد. لذا افرادی كه در دوره قبلی شركت كرده و گواهی موفقیت دوره را كسب كردند نیازی به شركت در این دوره ندارند.

 

شروع ثبت نام: 28 شهریور 1400

پایان ثبت نام: ۳۱ شهریور ۱۴۰۲

مهلت اتمام دوره و شرکت در آزمون پایانی: حداکثر دو ماه بعد از تاریخ ثبت نام

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اصلی‌ترین ویژگی دوره این است که لزومی ندارد زمان مشخصی برای حضور دانشجو و استاد در سامانه تعیین شود. همچنین محتوای این دوره‌ها به دلیل نوع طراحی، غنی‌تر است و با کیفیت بالاتری نسبت به دوره‌های همزمان طراحی شده‌است. محتوای دوره‌های غیرهمزمان در بنیاد سعدی شامل ویدئوهای آموزشی تعاملی، متن ویدئوها، منابع مرتبط و آزمون آنلاین طراحی شده است. هر دوره غیرهمزمان شامل چندین جلسه و هر جلسه شامل چندین قسمت ویدئوی آموزشی است. جهت اطمینان از حفظ کیفیت آموزش، روش آموزشی در دوره‌های غیرهمزمان به‌صورت مرحله‌ای طراحی شده است؛ بدین گونه که در صورت مشاهده ویدئوها و قبولی در آزمون هر جلسه، امکان مشاهده محتوای جلسه بعدی فراهم می‌شود. در پایان جلسات نیز آزمونی از تمام محتوای دوره برگزار می‌گردد که تصحیح آن خودکار است و کاربر می‌تواند نتیجه آزمون را لحظاتی پس از آن مشاهده کند. گواهی دوره در صورت مشاهده تمام جلسات و کسب نمره قبولی در آزمون‌های مستمر و پایانی به‌صورت الکترونیکی صادر می‌شود. گواهی‌های صادرشده دارای کد و لینک اعتبارسنجی از طریق سایت بنیاد سعدی هستند. برای شرکت در دوره‌های غیرهمزمان نیازی به هماهنگی نیست و با ورود به سامانه و ثبت‌نام، در هر زمانی تا شهریور ۱۴۰۲ می‌توانید در دوره شرکت کنید.
Out of stock

کاربرد دوزبانگی و دوزبانگی کاربردی

60,000 تومان

این کتاب به دنبال تبيين دو رويكرد فكري در حوزة دوزبانگي كودكان و بزرگسالان است تا كاربردهاي دوزبانگي در آموزش و زندگي افراد دوزبانه مشخص و نمايان شوند. رويكرد اول، كاربرد دوزبانگي (bilingualism applied)  است كه به كاربردهاي دوزبانگي در محيط هاي گوناگون اشاره دارد.در اين محيط ها معمولاً كودكان زبان دوم را به شكل طبيعي مي آموزند و دوزبانگي به رفع نيازهاي روزمرة زباني آن ها كمك مي­كند. همچنين، بزرگسالان با يادگيري زبان دوم به رفع نيازهاي خود در برقراري ارتباط در محيط هاي مختلف مي پردازند و از زبان به عنوان ابزاري براي تعامل استفاده مي كنند.

رويكرد دوم، دوزبانگي كاربرديapplied bilingualism) ) است كه به استفاده از دوزبانگي براي مقاصد خاصي افزون بر رفع نيازهاي روزمرة زباني افراد اشاره دارد. اين رويكرد كه بيشتر در كلاس هاي زبان و به ويژه كلاس هاي بزرگسالان اتفاق مي افتد، اشاره به استفادة هوشمندانه از دوزبانگي براي ارتقاي سطوح زباني و زندگي (هويت ، اعتماد به نفس، خلاقيت و غيره) دارد. پژوهش هاي انجام شده تاكنون اغلب به كاربردهاي دوزبانگي در كودكان و بزرگسالان پرداخته اند وكمتر به اين مهم توجه داشته اند كه دوزبانگي مي تواند ابزاري براي تغيير قواي شناختي، اجتماعي و حسي افراد باشد.

در این کتاب، پس از بررسي تعاريف دوزبانگي و انواع آن، به بررسي كاربردهاي دوزبانگي در كودكان پرداخته شده است و سپس پژوهش هاي مرتبط با كاربردهاي دوزبانگي در بزرگسالان مورد بررسي قرار گرفته اند كه اين موارد مي توانند زمينه ساز دوزبانگي كاربردي باشند.

مكان گيرنده
Details این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
Out of stock

Fall Semester 2